Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Zlato za Hoegaarden

Hoegaarden Witbier, originalno belo belgijsko pivo, osvojilo je prvo mesto na ovogodišnjem globalnom takmičenju World Beer Cup, u konkurenciji od 77 drugih belih piva. Na ovom takmičenju ocenjuju se piva iz čitavog sveta i odaju priznanja najuspešnijim pivarama. 

Međunarodno takmičenje World Beer Cup, posmatra se kao svojevrsna pivska olimpijada, a održano je 6. maja, u Filadelfiji. Ovogodišnji žiri činile su 253 sudije iz 31 zemlje. 

Posebnim ukusom pšeničnog piva Hoegaarden, dominira jedinstvena kombinacija kore od pomorandže i korijandera, koja je idealna kombinacija za leto. Prvi put je proizvedeno u Srednjem veku u istoimenom selu u flamanskom Brabantu, a postalo je poznato širom sveta kao originalno belgijsko pšenično pivo. Danas se distribuira u više od 70 zemalja. 

U Srbiji, Hoegaarden je deo portfelja Apatinske pivare.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...