Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Badel ima nove investitore

 

Đakovački Meteor, zagrebački Oštrc, slovački St. Nicolaus i splitska Stanić Grupa iskazale su interes da postanu strateški investitori u društvu Badel 1862, sopštila je uprava te kompanije za proizvodnju pića. Ove kompanije su se javile na Badelov poziv za aktivno uključivanje u sprovođenju finansijskog i operativnog restrukturiranja tog društva. Kako se navodi u saopštenju Badela ova četiri ponuđača, ulaze u dalji postupak za odabir strateškog investitora društva u okviru postupka predstečajne nagodbe. Odabrani strateški investitori zajedno će sa Upravom Badela utvrditi potrebne mere finansijskog i operativnog restrukturiranja kompanije.

Inače, ovaj proizvođač vina i alkoholnih pića prošlu je godinu završio sa neto dobitkom od 11,8 miliona kuna, nakon šest godina gubitaka. Cena deonice Badela 1862, na Zagrebačkoj berzi u utorak bila je u plusu 12,77 posto, dosegnuvši 21,99 kuna, što je  najviša cena od početka marta.

 

 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...