Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Druženje menadžera uz vrhunsko vino

Srpska asocijacija menadžera (SAM) organizovala je u saradnji sa kompanijom DHL Global Forwarding i vinarijom Aleksić, druženje na terasi Wine Art-a, u Višnjićevoj ulici.

-Preko sto menadžera, članova SAM-a, imalo je priliku da čuje o DHL kompaniji, kao i o svim vrhunskim vinima vinarije Aleksić. Ovo druženje bila je odlična prilika i za poslovni networking. - naglasila je Jelena Bulatović, izvršni direktor SAM, dodavši da najviše uživa u ukusu vina Roze Barbara.

Svi prisutni, uživali su u druženju i degustaciji vina.

-Događaj je pun pozitivne atmosfere, dešava se na lepom mestu i ima svoj formalni i neformalni deo, takozvani networking, koji je mnogo važniji jer se ljudi upoznaju i razmenjuju informacije, tako da je sa tog aspekta ovaj događaj i prijatan i koristan. - rekao je Nebojša Mandić, direktor kompanije DHL. 

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...