Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Šampanjac Rodžer Daltri

Rodžer Daltri, frontmen legendarnog rok benda The Who, predstavio je sopstveni šampanjac u okviru proslave 50. godišnjice osnivanja benda. Cuvée Roger Daltrey proizvela je vinarija Champagne Charles Orban, a u prodaji će ograničene količine biti dostupne od 18. juna po ceni od 95 funti. Na samoj boci predstavljen je logo benda The Who i Daltrijev otpis.

Ovaj šampanjac će u prodaju biti pušten nakon severno-američke turneje pod nazivom The Who Hits 50! Dizajn boce i nalepnice insiprisani su jednim od najpoznatijih albuma ovog benda. Kako je Rodžer Daltri objasnio, ispiraciju za dizajn boce je dobio od omota albuma Tommy, koji mu je i omiljeni album. – Jedva čekam da ga svi pobaju, rekao je Daltri i dodao da je veoma uzbuđen što je dobio priliku da svoju strast prema šampanjcima izrazi kroz ovu ograničenu seriju.

Jedan deo od prodaje ovog šampanjca, namenjen je humanitarnoj organizaciji Teen Cancer America, koju je Daltri osnovao sa kolegom iz benda Pitom Taunsendom.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...