Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Rekonstrukcija pančevačkog hotela Sloboda

 

Privredno društvo Merlin point iz Kraljeva, preuzelo je na upravljanje hotel sloboda u Pančevu, rečeno je na sastanku pod nazivom U susret investitoru koji je održan u poneljak 7. marta. Na osnovu ugovora o dugoročnom zakupu, kraljevačka komapnija planira da rekonstruiše i u što kraćem roku otvori ovaj objekat visokog ranga. Prema rečima Saše Pavlova, gradonačelnika Pančeva, postoji izuzetna potreba za jednim takvim hotelom u njihovom gradu i da tim povodom pozvali su investitore zainteresovane za dva pančevačka hotela – Sloboda i Tamiš. Kompanija Merlin point preuzela je hotel Sloboda i prema rečima Saše Markovića, njihovog zastupnika, počinje sa rekostrukcijom. Hotel, u čiju rekonstrukciju će biti uloženo pola miliona evra , će se zvati Carev dvor, planirano je da ima 30 smeštajnih jedinica, a kompletna rekonstrukcija biće završena do aprila 2017. godine.  

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...