Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Marriott duplira broj soba u Evropi

Kompanija Marriott International Europe, objavila je da će nakon akvizicije lanca hotela Starwood duplirati broj svojih soba na teritoriji Evrope. Mariott će imati ukupno 123.000 soba, u hotelima ekonomskih i luksuznih kategorija. Luksuzni brendovi lanca Starwood – St. Regis, Luxury Collection i W Hotels, dopunili su postojeći Marriott portfolio luksuznih hotela –  The Ritz-Carlton, Edition i JW Marriott. Ovom akvizicijom Marriott je okupio 22 hotelska brenda na teritoriji Evrope. Prema rečima Ejmi Mekfirson, generalnog direktora za Evropu Mariott International, 2015. godina je bila izvanredna godina za Mariott u Evropi, jer su prvi put posle 2010. godine duplirali broj svojih soba. Najveći doprinos ovom rastu, dala je upravo akvizicija Starwood hotela, koja će biti završena polovinom 2016. godine. Planovi za tekuću godinu su veliki – otvaranje više od 30 hotela širom sveta, koji će uključivati gotovo sve brendove iz Mariott portfolija. Sa više od 4.400 novih soba planiranih za ovu godinu, Centralna i Istočna Evropa činiće 70 odsto ukupnog plana širenja Mariotta u Evropi. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...