Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Air Serbia ima i posne obroke

 

Nacionalni avio prevoznik uveo je novi izbor posnih obroka tokom predstojećeg uskršnjeg posta, saopšteno je iz ove kompanije. Novi posni meni sadrži izbor između tri obroka koji su pripremljeni u skladu sa običajima i tradicijom posta pravoslavne crkve, jela koja su pripremljena sa ili bez ulja, riblja jela i u potpunosti vegetarijanske obroke. Jela koja se posebno ističu u meniju u biznis klase su brancin i gambori, sa tradicionalnom srpskom baklavom kao desertom, a ekonomska klasa nudi filet bele ribe i štrudlu sa jabukama. Dane Kondić, generalni direktor "Air Serbia" je tim povodom izjavio da je post jedan od najvažnijih verskih običaja za pravoslavne hrišćane i da mu je drago što možemo da ponudimo novi izbor obroka koji su prikladni za ovaj period.

- Naši gosti veoma cene naš izbor posnih jela i svake godine ta jela su veoma tražena - naveo je Kondić u izjavi dostavljenoj mediji.

Kondić kaže da je cilj aviokompanije bio da ponudi najbolje moguće iskustvo na letu, a to znači da, kako je rekao, imamo uslugu obedovanja na letu koja ne samo što nudi veliki izbor ukusnih i svežih obroka, već odgovara različitim religijskim uverenjima naših putnika.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...