Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Uparivanje piva i hrane

 

U restoranu Tika's u Beogradu družili smo se sa ekspertima iz pivare Brooklyn, jedne od najvećih američkih kraft pivara i uživali u ukusima piva uparenih sa hranom. Na meniju su bili rižoto na bazi biska posut kafom i mariniranim gamborom i gambor na tradicionalnoj meksičkoj Guacamole salsi sa čili paprikom i limetom, gambor sa koricom od badema uparen sa Sorachi Ace pivom sa 7.2 odsto alkohola i specifičnim ukusom Sorachi hmelja. Uz East Ipa poslužen je pileći batak sa hrskavom pikantnom koricom od parmezana i putera, punjen sosom od višnje u kombinaciji sa bukovačom pohovanom “Panko” prezlama, a uz špansko prase “Odojče”, slatki kupus i domaće flekice uparen je Lager, jedno od najomiljenijih piva u Americi. I za kraj, poslastica: čokoladni mus od najfinije belgijske čokolade i K is for Kriek pivo koje karakteriše suptilna kombinacija slada, tamnog šećera, meda, Zing pomorandže i Montimorency višnje. 

Ovo ekskluzivno druženje posvećeno vrhunskim ukusima piva i hrane, samo za odabrane saradnike, organizovala je kompanija Carlsberg Srbija. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...