Nedovoljno poznat u Zapadnom svetu, Sođu je najpopularnije piće u Južnoj Koreji, a proizvođač ovog pića Jinro je najprodavaniji brend jakog alkoholnog pića na svetu. Jinro proda oko 71 milion devetolitarskih kartona godišnje, što je više nego dvostruko u odnosu na Smirnoff vodku koja se nalazi na drugom mestu. Sođu se u Južnoj Koreji proizvodi skoro 3500 godina, a svoju popularnost, pored duge tradicije, duguje i veoma niskoj ceni. Pravi se od pirinča, može da se destiluje na više načina, a flašira se sa alkoholnim procentom koji se obično kreće od 16 do 45 odsto etanola. Uglavnom su popularniji ovi sa nižim procentom alkohola koji dosta podsećaju na sake.
Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...
Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi
Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj
Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival
Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...