Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Tuna od 118.000 dolara

Suši restoran iz Japana platio je 118.000 dolara za tunu plavoperku na prvoj ovogodišnjoj aukciji održanoj na tokijskoj Tsukiji pijaci, uprkos upozorenjima da je ova tražena riba pred potpunim istrebljenjem, prenosi The Guardian.

Kiyoshi Kimura, predsedni kompanije kojoj pripada lanac restorana Sushi Zanmai, rekao je da je srećan što je pobedio "rivale" na aukciji koja se održava na 80. godina staroj pijaci. 

Kimura je kupio 200 kilograma tešku tunu, koja je ulovljena u blizini severnih obala Japanskog ostrva Honšu. 

Cena je bila gotovo tri puta viša od prošlogodišnje, ali daleko niža od rekordnih 1.3 miliona dolara, koliko je Kimura 2013. godine platio 222 kilograma tešku tunu, pobedivši u nadmetanju restoratera iz Hong Konga.

Organizacije za zaštitu prirodnih dobara upozoravaju da je gotovo 96 odsto ove vrste tune istrebljeno i da je potrebna hitna organizovana akcija, kako bi ova vrsta bila zaštićena.

Stanovnici Japana su najveći konzumenti ove ribe, koja se smatra vrhunskim delikatesom u pripremi sušija.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...