Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Investicija vredna 5 miliona evra u rekordnom roku

 

Novi blok hotela Grand na Kopaoniku otvorio je svoja vrata prvim gostima. Investicija vredna 5 miliona evra završena je u rekordno kratkom roku i prostire se na četiri i po hiljada kvadrata. Uz sedamdeset novih luksuznih apartmana sa kojih se pruža pogled na Pančićev vrh i otvoreni bazen, novootvoreni šestospratni blok ima i kongresni centar 

-Nova investicija u koju je uloženo čak pet miliona, značajno je ojačala imidž i ponudu najposećenije planine u regionu, a od kada je hotelski kompleks u rukama MK Group, mi smo u modernizaciju objekata i usluga uložili više od 28 miliona evra, čime smo zajedno za ulaganjima Skijališa Srbije kapitalno podigli vrednost čitave destinacije i doprineli tome da Kopaonik stane rame u rame sa najmodernim evropskim ski centrima – istakao je Nikola Avram, generalni direktor MK Mountain Resorta.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...