Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Čaša vode sa limunom od 2 funte

 

Jedan kafić u Velikoj Britaniji negativno je ocenjen na Trip Advisor-u zbog nepristojnog osoblja i čaše vode sa limunom po ceni od dve funte. Evo šta se zapravo dogodilo! 

-Ovo mesto je apsolutno užasno. Bila sam na popodnevnom čaju sa prijateljima i nisam imala novca. Naručila sam toplu vodu sa limunom, koja nije stigla na vreme kad su moji prijatelji već dobili kolač i pića. Onda su mi naplatili dve funte za toplu vodu i tanko parče limuna. Kada sam pitala zašto to toliko košta kelner mi je grubo odgovorio: „Znate li pošto je limun?“ Da, znam, i sigurno nije dve funte. Onda me je ubeđivao da šolja čaja košta koliko i limun. A da bih objasnila koliko je ovo besmisleno, znajte da je moj prijatelj naručio čokoladni kolač koji je koštao 1,9 funti – napisala je nezadovljna gošća, na šta je vlasnik odgovorio: Žao mi je što se osećaš opljačkano i pokušaću da ti objasnim zašto ti se to zapravo i nije desilo. Ušla si u kafe i kelner ti je pokazao gde da sedneš, dao ti meni, čekao neko vreme i uzeo porudžbinu. Ušao je u šank, uzeo čašu, poslužavnik i kašičicu i odneo ih u kuhinju. Tamo je uzeo nož, dasku za sečenje, uzeo limun iz frižidera, odsekao parče i stavio u čašu. Onda se vratio do šanka, pripremio toplu vodu i nosio je do tvog stola. Kada si odlazila, odštampao je tvoj račun, odneo ti ga, naplatio ti preko kreditne kartice, i odštampao račun.Nakon što si otišla, odneo je tvoju čašu, tacnu i kašiku do kuhinje, oprao ih i osušio, zajedno sa daskom za sečenje i nožem, i vratio limun u frižider. Onda se vratio do šanka, vratio šoljicu, tacnu i kašičicu na mesto, obrisao sto za kojim si sedela, zamenio meni, i čekao sledeću mušteriju.Možda je zato grubost koju si doživela bila pokrenuta nepoštovanjem koje smo mi doživeli tvojom pretpostavkom da možeš da koristiš našu infrastrukturu i uslugu – besplatno. 

više na linku: http://www.penzin.rs/prica-o-skupoj-casi-vode-sa-limunom-u-kaficu/

 

Share

Najnovije vesti


Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...



Akvizicija kompanije Knjaz Miloš

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića 



Završen Beer fest

Odgovorna konzumacija alkohola i briga o okolini pre svega!



Otvoren restoran „Banjica“ u sklopu „SP RESORT Stara planina“

U četvrtak 15.08.2019. svečano je otvoren restoran ,,Banjica” koji će raditi u okviru kompanije SP RESORT Stara planina. Posetioci restorana će od sada moći da uživaju u najraznovrsnijim specijalitetima po kojima je ovaj kraj nadaleko poznat



Tri stvari koje morate probati ovog leta

Novo leto znači nove avanture! Sa dolaskom najsunčanijeg godišnjeg doba dolazi i inspiracija za opuštene letnje večeri na terasama, u dvorištima i na plažama, okupljanja na gradskim krovovima i ispijanje šarenih koktela. Vreme je da pustite...