Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Ukusi Francuske 2016!

 

Širom planete, 1000 restorana, od skromnih bistroa do najekskluzivnijih tačaka na gastronomskoj karti sveta, nudi svojim gostima za večeru više od 1000 menija, a sve to u čast francuske gastronomije. 

Ukusi Francuske ovog puta, zakazani su za 21. mart 2016! 

Gastronomska fešta Ukusi Francuske ne nudi isti meni u celom svetu, već svaki majstor kulinarstva ima priliku da sastavi svoj meni, koristeći lokalne proizvode i tradiciju kao inspiraciju. Jelovnik treba da bude inspirisan francuskom kuhinjom. Dakle,  svaki kuvar koji želi da se priključi akciji, u svom restoranu ponudio bi meni  à la française držeći se tradicionalnog francuskog okvira koji podrazumeva aperitiv sa kanapeima, predjelo, jedno ili dva glavna jela, francuske sireve, desert (ili dva deserta ukoliko ne mogu da se ponude kvalitetni sirevi), francuska vina i šampanjac.  Kroz ponuđeni meni svaki šef ima slobodu da istakne sopstvenu kulinarsku tradiciju i gastronomske veštine. Osnovu treba da čine sveži, sezonski i lokalni proizvodi sa smanjenim procentom masti, šećera, soli i proteina i sa mnogo povrća. Cenu ponuđenih menija određuju restorani.

Ukusi Francuske / Goût de France organizuje se na inicijativu jednog od najpoznatijih francuskih kuvara, Alena Dikasa i Ministarstva za spoljne poslove i međunarodni razvoj Francuske. 

Restorani, i bistroi, i kafane samostalno se prijavljuju organizacionom komitetu online, priloživši uz prijavu i predlog svog menija. 

Pozivamo sve zainteresovane restorane, kafane i bistroe u Srbiji da se prijave na: http://uk.france.fr/en/gout-france-good-france. Rok je 17. Decembar.

 

Share

Najnovije vesti


Izabran pobednik regionalnog takmičenja Barcaffé Barista Cup

Finalno takmičenje Barcaffé Barista Cup završeno je 19. septembra u Ljubljani u Barcaffè Barista Trening centru, a prestižnu nagradu osvojio je Sanin Kandić.



Magija uniforme

Piše: Ashok Murty modni konsultant

Generalno, uniforma ima dva primarna zadatka: prvo, da onome koji je nosi omogući da što lakše i efikasnije obavlja svoju delatnost i drugo, da dâ vizuelnu prepoznatljivost i logično uklapanje u neku grupu....



Hoćemo li uvoziti konobare

Problem nedostatka radnika u ugostiteljstvu već dugo muči vlasnike lokala u Srbiji. Tokom leta jedva je moguće organizovati posao jer je veliki broj ljudi napustio matične lokale i otišao da radi na moru, po brodovima ili u drugim mestima koja,...



Restoran Amici

Restoran Amici otvoren je 15. septembra 2007. godine, tako da baš u vreme kada ga predstavljamo u časopisu proslavlja svoj dvanaesti rođendan. Iako bi se po godinama reklo da tek ulazi u pubertet, ovaj restoran davno je dokazao svoju zrelost u...



Coca-Cola hbc najodrživiji proizvođač napitaka u evropi

Prema Dau Džons indeksu održivosti za 2019. godinu, jednom od vodećih globalnih merila održivosti poslovanja, kompanija Coca-Cola HBC je rangirana kao najodrživiji proizvođač napitaka u Evropi