Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Starbucks - Kontraverzne praznične čaše za poneti

 

Ovogodišnja praznična sezona počela je ne baš veselo za Starbucks, najpoznatiji brend u prodaji kafe. Praznične Starbucks čaše za poneti tradicionalno su smatrane vesnikom Božićnih i Novogodišnjih praznika i kao takve postale su kolektivna svojina naroda. Međutim, ove godine, brend je svoje tipične crvene čaše sa pahuljicama, irvasima i Božićnim ukrasima zamenio pojednostavljenim crvenim čašama bez ukrasa. Ovaj potez pokrenuo je lavinu hashtag-ova na tviteru koji promovišu mišljenje da je Starbucks „objavio rat‟ Božiću. Priča je dobila takve razmere da su je ispratile i najveće medijske kuće, poput CNN-a, USA Today-a, Huffington Post-a. Uprkos tome što su se mnogi našli uvređeni novim čašama, Starbucks poručuje da je čaša, ipak, samo čaša. 

Share