Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Svako zrno kafe je važno

Stalno unapređenje kvaliteta, novi standardi i dalje osvajanje tržišta, smernice su rada kompanije Barcaffe espresso, koja pod motom Nešto sveže što nas veže, slavi ove godine 45 godina rada.

Tim povodom u jahting klubu Gabbinano ovaj brend organizovao je druženje sa poslovnim partnerima.

-Barcaffe je jedan od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu, zastupljen je u svim državama bivše Jugoslavije. Ovaj uspeh, ipak, nije stigao preko noći, decenije truda, briga o kvalitetu, odabir najkvalitetnijih svetskih vrsta kafe bili su glavni stubovi koji su nas doveli do vodeće pozicije na tržištu kafe. Već godinama smo na poziciji broj jedan na tržištu Slovenije. U Hrvatskoj držimo 16,1 odsto tržišta turske kafe uz rast prodaje od 31 odsto - rekao je Andrej Bele, generalni direktor Strateškog poslovnog područja Kafa Atlanic Grupe.

On je naglasio da je ova robna marka zastupljena na više od 700 objekata u Srbiji i da su posebno ponosni na koncept coffe to go u okviru kojeg je u regionu popijeno više od pet miliona šoljica kafe. 

Kao veliki učesnik na tržištu Barcaffe sprovodi stroge mere kvaliteta, od izbora samog zrna kafe, pa do pakovanja na polici. 

Alan Šćuric, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja Kafa Atlanic Grupe, kaže za CaffeBar da je kafa ovog brenda uvek sveža za potrošače.

- Prvi put organizujemo druženje s kupcima u Beogradu. Srpsko tržište je bitno i želja nam je da imamo što bolji odnos s poslovnim partnerima. Širimo se u regionu, u espresu smo noviji brend, što se tiče tržišta Hrvatske i Srbije, dok smo u Sloveniji već poznati. Verujemo da svako zrno kafe mora da ima najbolji ukus. Nastojimo da ubrzamo put od plantaže do ugostitelja – rekao je za CafeBar Šćuric.

Na naše pitanje, smatra li da je kvalitet kafe različit za tržište Srbije, Šćuric kaže da je u Slovenija najbliža tržištu Italije gde je espreso tradicija, dok je Srbija više okrenuta ka konzumaciji turske kafe.

- Espreso je u Srbiji brend koji se razvija i nije još popularan kao u zapadnoj Evropi, ali i u tome je čar jer je srpsko tržište u usponu. Kvalitet kafe brenda Barcaffe u Srbiji odgovara kvalitetu kafe u Sloveniji i Hrvatskoj, mi se prilagođavamo ukusu lokalnog tržišta, ovde se pije malo jača kafa, nego na zapadu gde su omiljenija aromatična i kiselija kafa, ali kvalitet je jedan – napominje Šćuric.

Brend Barcaffe ističe da im je posebno važan odnos sa kupcima i baristima i u skladu s tim razvija posebnu edukaciju za bariste. 

 

Share