"Sve je moguće, ako je dobrog ukusa", pa i sladoled od piletine obogaćen začinskom biljkom estragon ili sladoled od povrća. Na jednom od najvećih sajmova hrane i pića na svetu, Anuga u Kelnu u Nemačkoj, mašta i hrana su i ove godine dali neobičan spoj.
Više od 830 kompanija prijavilo je oko 2.000 novih ideja, a najbolji proizvodi bili su izloženi na sajamskom bulevaru.
Žiri sastavljen od novinara izabrao je 61 proizvod koji u celini zadovoljava koncepte, nove ideje i kreativnosti. Sve više malih domaćinstava obezbeđuje gotovu hranu, uglavnom u manjim porcijama, s naglaskom na organskim proizvodima. Posebno su popularni proizvodi bez konzervansa, veštačkih aroma i aditiva, a pažnja je usmerena i na vegeterijanske i veganske proizvode koji u celosti moraju biti proizvedeni od namirnica bez tragova životinjskog porekla.
Potrošači su zainteresovani za sve novine. Neobična pića kao smoothies od spanaća i kokosovog mleka, napici od maslina i krastavaca, pića od algi, privlače pažnju posetilaca. Bitno je da je proizvod visokog kvaliteta, različitnog ukusa, zdrav i da se može pripremiti od dostupnih namirnica.
U ponudi su i sir sa borovim iglicama iz Švajcarske, grickalice kao tost sa uskusom slanine i jaja, ili indijska vegeterijanska verzija s aromom bundeve, tu su i zamrznuti biljni čajevi koji su alternativa klasično sušenom bilju.
Na sajmu Anuga učestvovalo je više od 7.000 izlagača iz 108 država. Sajam je usmeren na nove proizvode, trendove i koncepte, a deo sajma na kojem se predstavljaju novi specijaliteti pravi je barometar svetskih trendova.