Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Francuzi će "grickati" ministra ekonomije

Lik Arnoa Monterbura, aktuelnog ministra ekonomije u Francuskoj, naći će se na čokoladi. Proizvođač Chocolat des Francais premijerno će predstaviti svoj novi proizvod na Salonu čokolade u Parizu.

Chocolat des Francais u proizvodnji koristi tradicionalne metode, a čokolada sa likom ministra biće pravljena od kakao butera bez dodatka palminog ulja. Imaće mlečan ukus, a nosiće slogan Made in Monterbur. 

Proizvođač na ovaj način želi da se oduži ministru za podršku, koju daje domaćim proizvođačima. Čokolada će se na Salonu prodavati po ceni od šest evra, a po jedan evro od svake prodate čokolade biće upalćen asocijaciji Vive la France, koju su osnovali aktuelni ministar ekonomije i ministar u vladi Nikole Sarkozija, Iv Žego.

Salon čokolade u Parizu ove godine traje od 28. oktobra do 1. novembra. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...