Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  SEET 2015: Jugoistočna Evropa je posebna turistička destinacija

Peta Biznis konferencija SEET 2015 Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope održana je u Sava centru u Beogradu. Konferenciji je prisustvovalo preko 400 predstavnika iz turizma, a za cilj su imali unapređenje regionalane saradnje i stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda.

Turističke atrakcije Jugoistočne Evrope mogle bi da budu predstavljene kao jedinstvena destinacija za turiste iz udaljenih delova sveta, a u okviru konferencije organizovani su i B2B sastanci.

Raznovrsna ponuda, prirodni potencijal, kulturna baština, gostoljublje i nedovoljno istražene destinacije su samo neke od istaknutih prednosti turističke ponude regiona. 

Na kraju poslovnog dela konferencije dodeljene su nagrade Brand Leader Award 2015 za kreiranje konkurentnog imidža turističke industrije Jugoistočne Evrope. Ličnost godine u turizmu je Žarko Radulović, predsednik Montenegrostars Hotels Grupe, a nagrade su dobili i Sava Turizem, Bernandin Group, Zdravilište Rogaška, Zračna luka Zadar, Grad Beograd, opštine Novi Bečej i Knjaževac, Aurora Resort&Spa iz Makedonije  i mnogi drugi. 

Share