Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Vinarija Aleksandrović osvojila dva zlata na takmičenju u Londonu

Vinarija Aleksandrović iz Topole sa vinima Trijumf noir 2009 i Trijumf Šardone 2009 osvojila je dve zlatne nagrade na svetskom takmičenju šampanjaca i penušavih vina u Londonu (Champagne end sparkling wine world ćampionships).

Penušavo vino Trijumf Šardone 2009 osvojilo je i nagradu za jedno od najboljih penušavih vina, na takmičenju koje predstavlja najcenjenije i najstrožije nadmetanje šampanjaca i penušavih vina širom sveta, saopštila je vinarija.

Svako vino ocenjivao je Tom Stevenson, jedan od najboljih stručnjaka za šampanjce i penušava vina.

Vinarija Aleksandrović je prva srpska vinarija koja je 2008. godine počela da proizvodi penušava vina po tradicionalnoj šampanj metodi.

U ovoj vinariji i dodaju da je naša država sve prisutnija na vinskim mapama sveta i da su penušava vina Trijumf skrenula pažnju na Srbiju kao zemlju sa velikim potencijalom za proizvodnju vrhunskih penušavih vina.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...