Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Barbi lutka promoviše turističke destinacije

Barbi lutka obučena u stilu hipstera, sa šeširom, naočarima i platnenim rancem fotografiše se na turističkim destinacijama širom sveta. Fotografije anonimnog američkog fotografa našle su se na posebnom Instagram profilu, @socialitybarbie. Britanski The Guardian piše da je ovo dobar potez za promociju turizma među mladom populacijom.

Istog mišljenja je i Dan Rubin, fotograf putopisac i kreativni direktor The Photographic Journal-a, jedan od prvih korisnika Instagram-a. Rubin je učestvovao u testiranju ove aplikacije šest nedelja pre nego što se pojavila 2010. godine.

- Instagram je otvorio nove kreativne mogućnosti za istraživanje, koje ljudima ranije nisu bile dostupne – kaže Rubin za The Guardian i dodaje da ljudi danas putuju da bi se fotografisali na mestima popularizovanim putem novih medija.

Na Instagram-u ima oko 58 miliona pretraga pod hashtag-om travel (#travel) i oko 21 milion pod #holidays. Barbi lutka za sada ima 773 hiljade pratilaca, a taj broj se neprestano povećava. 

Share