Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Otvoren hotel Porto In u Kotoru

Hotel sa četiri zvezdice Porto In kompanije Razvršje iz Podgorice otvoren je u Kotoru.

Porto In raspolaže sa 17 smeštajnih jedinica, opremljenih u skladu sa visokim standardima. Restoran otvorenog tipa u hotelu nudi specijalitete mediteranske, nacionalne i internacionalne kuhinje, uz najfinija vina.

Direktorka hotela Zorica Kovačević kazala je na otvaranju da su se u kompaniji potrudili da i ovaj hotel bude, ne samo u skladu sa visokim standardima izgradnje objekata, već posebno u skladu sa savremenim hotelskim vrednostima, prenosi Skala radio.

- Grad Kotor, srce Boke Kotorske sa izuzetnim istorijskim trajanjem, hotelom Porto In dobija dodatni zamajac razvoja lokalne turističke privrede - navela je ona.

Prema rečima gradonačelnika Kotora Aleksandra Stjepčevića, za Kotor kao turističku destinaciju svaki novi hotelski objekat je od izuzetnog značaja, napominjući da hotel, pored visokog kvaliteta Kotoru donosi i 18 radnih mesta. 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...