Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Roboti zamenjuju ljude u restoranima

Kompanija Yaskawa Electric, osmislila je robot  MOTOMAN-SDA5, koji može da bude odličan pomoćnik u kuhinji jer se nikad ne umara.

Glas Amerike javlja da će roboti uskoro ući na velika vrata u restorane i  preuzeti poslove, koji su do sada bili povereni ljudima.

Na takmičenju DARPA Robotic Challenge u Kaliforniji, robotima je zadato da obave poslove obično jednostavne za ljude – da voze kola, popnu se uz stepenice, pređu preko neravnog terena, zatvore ventil.

Na godišnjoj izložbi prehrambene mašinerije i tehnologije u Tokiju, fiksiran robot-kuvar zapanjujuće verno je pripremao jelo, dok druge mašine kuvaju, peku poslastice čak i motaju perfektan suši.

-Očigledno da ne može da proba hranu ili prilagodi temperature ili začine kako bi dobio najbolji ukus, ali ako je u pitanju jednostavno kuvanje sa određenom proporcijom začina, on može da ponavlja iste pokrete kako bi napravio isto jelo – tvrde predstavnici kompanije Yaskawa Electric.

 

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...