Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Otvoren bar u kome se gosti opijaju, a ne piju

London je dobio koktel bar u kome gosti ne moraju da piju alkohol da bi se opili. U Alcoholic Architecture baru stavraju se alkoholni oblaci, koje telo upija preko kože, pluća i očnih jabučica. 

Alcoholic Architecture je pop-up bar i biće otvoren do kraja septembra u London’s Borough Market-u. Gostima su dostupne dve alkoholne sobe – jedna u kojoj se pravi oblak od piva i druga u kojoj isparavaju kokteli, a za efekat opijanja potrebno je popiti duplo manje alkohola nego u drugim barovima.

Vreme koje gosti mogu da provedu u Alcoholic Architecture baru je ograničeno. U oblacima ne sme se boraviti više od 50 minuta, jer alkohol u obliku pare dospeva direktno u krvotok. 

Ovo nije prvi bar ovog tipa. Engleska prestonica imala je sličan bar 2009. godine u četvrti Soho sa parom džin tonika.  

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...