Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Pet restorana iz Srbije uključeno u projekat Ukusi Francuske

Zajedno sa 1.000 restorana iz celog sveta, u prvom međunarodnom gastronomskom projektu Ukusi Francuske učestvovaće i pet restorana iz Srbije. 

Reč je o restoranima Klub književnika, Madera, Chameleon i HoReCa centari z Beograda, kao i o restoranu Olive Tree iz Kruševca, koji će u sklopu ovog projekta 19. marta svojim gostima ponuditi jedinstveni francuski meni. 

Međunarodna komisija svetskih kuvara, kako je na konferenciji za novinare istakla Kristin Moro, ambasadorka Francuske u Beogradu, ocenila je da ovih pet restorana ispunjava sve kriterijume za učešće u ovom projektu. 

Jedan od uslova za učešće jeste da restorani ponude meni na francuski način, što kako je objasnila Moro, znači da se pred gosta prvo iznose hladno i toplo predjelo, zatim glavno jelo od mesa i ribe, a potom sirevi i dezert. 

Projekat Ukusi Francuske organizovan je na inicijativu jednog od najpoznatijih francuskih kuvara Alena Dikasa, pod pokroviteljstvom Ministarstva spoljnih poslova Francuske. Ukoliko ovogodišnji projekat bude uspešan, Kristin Moro je izrazila nadu da će vremenom prerasti u tradiciju.

Share

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...