Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Proces izrade Moravskog piva

Tokom 2013. godine u saradnji sa Carlsbergom, kompanija UnoDrop pokrenula je projekat proizvodnje privatne robne marke piva čiji je rezultat brend Moravsko pivo koje će se od 25. aprila naći u svim prodajnim objektima članova Udruženja. Opsežne pripreme obuhvatale su analize tržišta, odabir artikala i adekvatne vrste pakovanja. Zatim je doneta odluka o cenovnom pozicioniranju i na kraju se pristupilo odabiru imena i kreiranju samog proizvoda što je, kako kaže Aleksandar Vuković, izvršni direktor, bio i najkompleksniji zahvat jer na sam proces utiče dosta subjektivnih faktora koje je teško izmeriti, a potrebno je sve ih pomiriti i svrstati u novu robnu marku. 

Share

Najnovije vesti


Svako u srcu nosi svoju kafanu

Jovan Mrđenović

ugostitelj

Beograd 1867. slavi povratak kneza Mihaila Obrenovića iz Carigrada, gde mu je turski sultan uručio ferman o predaji srpskih gradova. U kafani Srpska kruna priređeno je veliko slavlje. Tim povodom došao je Jaša Ignjatović...



Danuška Kumara

Danuška Kumara

Glavni kuvar hotela Hyatt Regency Beograd 



Iris New Balkan Cuisine

Iris New Balkan Cuisine, fine dining restoran, Beogradu je pre nešto više od dve godine, kada je otvoren, doneo novi koncept ugostiteljstva. Malo ko je verovao u njegov opstanak, ali zahvaljujući ogromnom entuzijazmu zaposlenih i ljubavi prema...



Tajna uspeha je u radu, posvećenosti i viziji

Mihailo Janković

direktor kompanije Nectar, govori za CaféBar network povodom obeležavanja jubileja, 20 godina uspešnog poslovanja kompanije Nectar



Coca-Cola inspirisala sve da budu Deda Mraz i usreće decu iz SOS sela Srbije

Ove Nove godine 170 dece iz SOS dečijih sela u Kraljevu i Sremskoj Kamenici iskusiće radost praznika i provesti nezaboravno zimovanje zahvaljujući građanima Srbije i kompaniji Coca-Cola.