Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Marc Jacobs za Diet Coke

Poznati dizajner Marc Jacobs postao je novi kreativni direktor za Diet Coke, ali i deo njihove nove marketinške kampanje. Jacobs je pozirao za fotografije koje potpisuje francuski fotograf Stephane Sednaoui i na njima je dizajner predstavljen kako, bez majice, otvara eksplodirajuću limenku ovog gaziranog pića. Ove fotografije su deo kampanje posvećene obeležavanju trideset godina postojanja Diet Coke brenda u Evropi i naći će se u štampanim i digitalnim medijima, kao i na bilbordima od polovine marta. Celokupna kampanja je zamišljena kao vremeplov kroz prethodne tri decenije sa karakterističnim vizuelnim identitetom za svaku od njih, pa je tako prva reklama u nizu zamišljena u stilu “frajer” spotova iz devedesetih. U ovoj reklami glavnu ulogu ima model Andrew Cooper koji glumi baštovana koji ostaje bez majice kada po njemu eksplodira Diet Coke limenka. 

Saradnja sa Jacobsom za Diet Coke nije nikakav novi izlet u svet vrhunske mode – 2011. i 2012. godine njihovim kreativnim timom upravljali su Karl Lagerfeld i Jean Paul Gaultier. 

Share