Home  //  Hrana i Piće  //  Vesti  //  Starbucks nudi nove, dugotrajne šolje za kafu

Starbucks ima novi marketinški trik koji već daje sjajne rezultate. Reč je o novoj, “dugotrajnoj” šolji sa logom kompanije, a koja košta jedan dolar. Trik je u tome što svaki put kada kupac donese u neku od kafeterija ovog poznatog lanca takvu kupljenu šolju, topli napitak će ga koštati 10 centi manje. Umesto dosadašnjih jednokratnih i besplatnih papirnih čaša, Starbucks sada nudi višekratne, ali za novac, čime će povećati prihod, ali uštedeti i na troškovima iznošenja đubreta za svaku jedinicu u lancu. Ipak, pošto Amerikanci najčešće piju kafu u pokretu, a i same šoljice imaju rok trajanja od mesec dana, kupac    će morati prilično često da menja svoju dugotrajnu šolju i na taj način donese dodatnu zaradu Starbucks-u. Pored povećanja prihoda, ovo je i sjajna reklama jer će se na ovaj način logo Starbucksa trajno naći na svakom mestu na koje vlasnik bude nosio svoju kafu, a smanjenje otpada donelo je već pozitivni publicitet kod kupaca kojima je bitno očuvanje životne sredine. 

Share