Home  //  Hrana i Piće  //  Recepti  //  Nedeljko Jerković, Milagro

Paella de marisco (za četiri osobe)

 

Sastojci:

1 dl maslinovog ulja,
10 g soli,
300 g očišćenih lignji,
100 g kozica,
100 g sipe,
150 g svežih dagnji,
250 g gambora,
400 g pirinča,
1 l ribljeg fonda,
2 šafrana,
100 g boranije.

Priprema: u tiganj za paelju staviti ulje i so, zagrejati i dodati morske plodove, malo propržiti, pa dodati pirinač, malo ga glazirati i dodati šafran, boraniju i riblji fond. Kuvati dvadesetak minuta bez mešanja.

 


 

Rape a la marinera (za dve osobe)

Sastojci: 0,5 dl maslinovog ulja, 1 dl belog vina, 500 g grdobe, 250 g vongola, 250 g gambora, 200 g pasiranog paradajza.

 

Priprema: grdobu uvaljati u brašno i staviti na zagrejano ulje, peći s jedne strane, okrenuti i dodati gambore, vongole i vino. Posle nekoliko minuta dodati paradajz i so, pa dinstati još desetak minuta.

 

 


 

Biftek na vrelom tanjiru

Sastojci: 300 g bifteka, 150 g krompira, 150 g paprika, 50 g mladog luka.

 

Priprema: biftek opeći sa svih strana, povrće grilovati. Biftek iseći na slajsove i servirati s povrćem.

 

 

 


Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...