Home  //  Hrana i Piće  //  Recepti  //  Vidoje Stančić, šef kuhinje El Hispano

 

Cordero al horno (Bajadera od mlade jagnjetine)

 

Namirnice potrebne za četiri osobe:

1 kg mlade jagnjetine

prstohvat morske soli

maslinovo ulje 

 

Način pripreme:

Jagnjetinu usoliti pa ubaciti u rernu na 75 stepeni sa dvadeset odsto vodene pare na dvanaest sati.

Potom je iseći na odgovarajuće komade i izgrilovati na maslinovom ulju.

 

Arroz de marisco (Paelja sa plodovima mora)

 

Sastojci potrebni za dve osobe:

200 g pirinča marke La Bomba, 1 g šafrana, 5 g paprike njore, 1 čen belog luka, maslinovo ulje, pola veze peršuna, morska so, 200 g gambora, 200 g dagnji, 100 g ribe list, 100 g sipe.

 

Za riblji fond je potrebno:

500 g škarpine, 200 g paradajz, 100 g crnog luka

 

Način pripreme:

Na maslinovom ulju propržiti papriku njoru, dodati beli luk i peršun, posle sve zajedno izblendovati. U odgovarajući pleh naliti maslinovo ulje, ubaciti morske plodove i šafran pa ih propržiti. Dodati pirinač, naliti sa salsom i ribljim fondom i začiniti sa morskom solju. Kuvati 20 minuta na tihoj vatri.

 

Share

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Najnovije vesti


Zlatna medalja za „Vase de Pierre 2017"

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj



Beograđani i turisti uživali uz muziku, hranu, vino i feštu na reci

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival



TOURISM INNOVATION DAY

Prva regionalna konferencija o inovacijama u preduzetništvu u turizmu, „Tourism innovation day“, održaće se 25. septambra 2019. godine u Naučno-tehnološkom parku Beograd. Projekat je podržao kabinet ministra za inovacije i tehnološki razvoj Vlade...



Visoke ocene za devet premium vina ,,Tikveš Châteaux & Domaines”

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.



Više od 250.000 ljudi prevezeno kroz akciju „Društvo, ko vozi kući“ za 7 godina

Više od 250.000 posetilaca letnjih festivala u Srbiji koristilo je besplatan i bezbedan prevoz u proteklih sedam godina, u okviru akcije „Društvo, ko vozi kući?“. To znači da je kroz ovu društveno odgovornu kampanju, kompanija HEINEKEN Srbija...