Home  //  Hrana i Piće

Učinite život lepšim, divite se svom ulazu

Uz slogan „Ko kreči, kuću leči“, Roma Company organizovala je drugu godinu zaredom konkurs za dodeljivanje subvencija u iznosu od 50% za nabavku materijala potrebnog za krečenje ulaza i hodnika zgrada. Zahvaljujući ovoj akciji, angažovanjem upravnika i složnosti stanara, okrečeno je 130 ulaza i hodnika zgrada sa 12 beogradskih opština: Borča, Čukarica, Krnjača, Novi Beograd, Palilula, Rakovica, Savski Venac, Stari Grad, Voždovac, Vračar, Zemun i Zvezdara.

Kada se komšije udruže i kada imaju pravu osobu koja brine o njihovoj zajedničkoj imovini, sve je moguće. To je na najbolji način u svom radu potvrdila profesionalni upravnik Sanja Masnikosa-Simić, tako što je 11 stambenih zajednica kojima upravlja na Čukaričkoj padini u ulici Obalskih radnika, prijavila na konkurs za dobijanje subvencije od 50% za kupovinu materijala za krečenje.

„Kada smo saznali da postoji mogućnost da nam neko pokloni polovinu materijala za krečenje ulaza i hodnika, brzo smo se organizovali, a stanari su lakše doneli odluku da renoviraju svoje ulaze. Ovim putem želim da se zahvalim Roma Company na pomoći koju je uputila stambenim zajednicama, ali i  što ovim projektom doprinosi da upravnici zgrada mogu da ostave neka dela iza sebe“, izjavila je Sanja Masnikosa-Simić, profesionalni upravnik i vlasnik firme za profesionalno upravljanje Otvorena vrata grada.

Za akciju dodeljivanja subvencije u vidu 50 odsto materijala za krečenje ulaza i hodnika, Stambena zajednica Jurija Gagarina 131 saznala je putem sredstava javnog informisanja.

„Prijavili smo se u predviđenom roku i nakon dobijanja obaveštenja da nam je subvencija odobrena krenuli smo u realizaciju. Dogovoren je rok za završetak radova, koji je neznatno prolongiran usled organizacionih problema. Zahvaljujući Roma Company, koja je imala razumevanja i navedeno kašnjenje smatrala opravdanim, radovi su obavljeni na zadovoljstvo svih strana koje su učestvovale u projektu. Smatramo da ovakve akcije stimulativno utiču na raspoloženje stanara da počnu da razmišljaju o upuštanju u ovakve aktivnosti  kao i na podizanje nivoa svesti  o potrebi sredjivanja, kao i  održavanja neposrednog životnog okruženja“, kaže Goran Gajović, upravnik Stambene zajednice Jurija Gagarina 131.

U Roma Company najavljuju da će i ove godine, tokom leta, organizovati konkurs za dodeljivanje subvencija stambenim zajdnicama u iznosu od 50% za nabavku materijala za krečenje ulaza i hodnika.

„Roma Company ovim projektom želi da podigne svest o potrebi odgovornog ponašanja prema okruženju u kojem živimo. Zaista sam ponosan što naš trud i rad, koji ulažemo da sredimo ulaze u Beogradu, daje rezultate i što smo do sada pomogli sređivanje više od 150 zgrada“, izjavio je Slobodan Koković iz Roma Company.

U želji da saradnja sa stambenim zajednicama i stanarima bude trajna i u obostranom interesu, upravnici svih Stambenih zajednica koji su se prijavili za subvenciju, dobili su od Roma Company na poklon i lojalti karticu "MOJA ZGRADA", koja omogućava da po završetku krečenja ulaza svi stanari imaju popust u prodavnicama Roma Company i za materijal za sređivanje sopstvenih stanova.

 

 

Klubska atmosfera, muzika, društvo i sve ono što nam donosi noćni život su nam nedostajali tokom globalne pandemije koju je izazvao COVID-19, kao i tokom vanrednih mera koje su se sprovodile na teritoriji naše zemlje. S druge strane, globalna pandemija uticala je i na živote onih koji su sama srž klubske scene i koji zbog ove krize nisu mogli da rade svoj posao (di-džejevi, tehničari, barmeni, čistačice, obezbeđenje i dr.)
Ovu situaciju prepoznao je brend Jägermeister koji je i pokrenuo globalnu inicijativu #SAVETHENIGHT za direktnu pomoć ugostiteljskoj i kreativnoj industriji. Finansijska pomoć omogućila je kreativcima koji strastveno rade svoj posao u klubovima, barovima i kreativnim industrijama vezanima za noćne izlaske da i dalje rade ono što vole, a milionima ljudi, koji su usled karantina bili željni noćnih izlazaka, da se zabave kroz online aktivnosti koje su besplatno mogle da se prate na stranicama Jägermeistera.

Kroz #SAVETHENIGHT Fond Jägermeister je osigurao donacije vredne više od milion dolara za direktnu pomoć klubovima i barmenima, tu je i paket vredan milion dolara za više od 300 umetnika koji čine Jägermeister globalnu mrežu, a u sklopu projekta podržana je i inicijativa #UnitedWeStream za očuvanje omiljenih mesta za izlaske koja je pokrenuta u Berlinu.

Prvi #SAVETHENIGHT Facebook stream u Srbiji organizovan je sa tehno katedralom Dragstore iz Beograda i Tijanom T. Facebook stream je trajao 12h, a Tijana T je puštala muziku u zatvorenom klubu tokom policijskog časa, od 17h do 5h. Ljubitelji ovog zvuka, dok su uživali u njenoj muzici, mogli su i da učestvuju u dobrotvornoj akciji, a sav novac je išao zaposlenima tog kluba.
Drugi i treći Live stream organizovan je u saradnji sa beogradskim klubovima Hype i Gajba. Poznati domaći I svetski di-džejevi Marko Nastić, Danijel Čehranov, Nexie, John Belk, Peppe i Vuk Smiljanić su se pobrinuli da ljudi koji su poštovali mere #ostanikodkuće barem na trenutak zaborave na pandemiju i totalni lockdown.
Četvrti stream je ponovo organizovan u saradnji sa nezavisnom industrijom Dragstor i klubom Dim, iz kojeg su muziku puštali Feloneezy, Kӣr i Komplex. A poslednji #SAVETHENIGHT stream emitovan je direktno iz Novog Sada, kluba PUBeraj, odakle je muziku puštao fenomen elektronske muzike - Wet Dreams u čijem sastavu su Fakir, Dachony i Aleksandar Zec.

#SAVETHENIGHT Srbija proglašen je za među dva najbolja projekta izvedenih u okviru Jägermeister globalne mreže.

Hvala što ste pomogli da se klubski život održi i tokom pandemije i ostanite Meisteri.

 

Kako bi podržala ugostiteljske objekte i omogućila njihovim gostima da se osećaju bezbednije, Apatinska pivara je snabdela zaštitim sredstvima više od 1.500 kafića i restorana širom Srbije. Podeljeno je 45.000 rukavica, 23.000 maski i 3.000 litara dezinfekcionog sredstva. Sada svi ljubitelji piva mogu da uživaju u ukusu svežeg piva i da se osećaju potpuno bezbedno dok borave u kafićima i restoranima.

Kada su početkom maja sa radom počeli ugostiteljski objekti, na snazi su i dalje ostale preporučene mere zaštite, što podrazumeva da zaposleni u tim objektima moraju da nose zaštitne maske i rukavice, kao i da pojačaju dezinfekciju celog prostora. Takođe, na snazi je i dalje ostala mera, koja propisuje razmak između stolova.

- Ugostitelji su najviše osetili ovu krizu, a funkcionisanje restorana i kafića se i sada odvija u značajno izmenjenim okolnostima. Donirajući zaštitnu opremu želeli smo da podržimo ugostiteljske objekte, konobare i goste. Verujemo da će to dodatno doprineti zajedničkim naporima da se svi osećaju bezbednije - kažu u Apatinskoj pivari.

Kako bi obezbedili ljubiteljimaJelen piva uživanje u omiljenom piću sve zalihe koje su postojale u ugostiteljskim objektima, biće zamenjene, novim, svežim pivom.

U planu i dodatne aktivnosti kojima će Apatinska pivara pomoći ugostiteljima da se priviknu na tzv. novu normalnost. Poštujući sve propisane preventivne mere  i stavljajući bezbednost i zdravlje svojih zaposlenih, kao i bezbednost kupaca i potrošača, na prvo mesto,  Apatinska pivara je svoje poslovanje u potpunosti prilagodila novonastaloj situaciji.

 

 

Vino je deo mnogih slavlja i lepih trenutaka. Tokom vanrednog stanja Vinarija Tikveš je omogućila svojim konzumentima da naruče vino koje će biti dostavljeno na kućnu adresu. Procedura za Home delivery je vrlo jednostavna i dostupna svim fizičikim i pravnim licima. Pozivom na broj telefona 060 359 90 05 ili slanjem na mejl adresu Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. mogu da se naruče omiljena vina.

Moguće je učiniti dane u izolaciji kvalitetnijim uz vino, ali važno je znati da je svaka dostava strogo kontrolisana uz masku i rukavice, pa će uživanje u porodičnoj atmosferi biti još sigurnije. U ovom trenutku moguće je naručiti Tikveš vino na teritoriji cele Srbije uz dostavu u roku do tri dana.

 

Mnogima od nas prečesto je nedostajalo vreme koje ćemo posvetiti samo sebi. Sticajem okolnosti poslednjih dana i nedelja čini se da ćemo imati dovoljno vremena za sebe, svoje misli i stvari, te ga valja pametno iskoristiti. Kako biste ovo vreme učinili još opuštenijim, sledi nekoliko načina kako da se posvetite isključivo sebi i kreirate svoju chill out zonu, u kojoj ćete moći potpuno da se isključite.

1. Složićete se da većina relaksaciju i čiliranje uglavnom povezuje sa muzikom. A kako biste uživanje u muzici dodatno obogatili, a u isto vreme i bili kreativni, predlažemo da napravite svoje playliste! Napravite različite, za svako raspoloženje i priliku – opuštanje, rad, vežbanje, tako što ćete uvrstiti svoje omiljene izvođače i pesme, ali istraživanjem ćete možda saznati za neke nove i tako proširiti svoje vidike.

2. Takođe, napravite kutak u svom domu koji će biti samo vaš! Taj kutak, koji će biti prostor za uživanje sa samim sobom, može biti u dvorištu, na terasi, pored prozora ili jednostavno svoj postojeći prostor za opuštanje dodatno dekorišite i oplemenite. Preuredite taj prostor sa jastucima kako bi bilo udobnije za što duže izležavanje, a možete ga dodatno ukrasiti mirisnim svećama ili raznim cvećem. Ovaj kutak vam može poslužiti za bindžovanje serija, čitanje knjiga, slušanje podkasta ili jednostavno popodnevnu dremku.

3. Za savršen chill out u svom kutku, obavezan sastojak jeste šoljica omiljene kafe. Svi znamo da su trenuci opuštanja još slađi uz kafu punog, kremastog ukusa. Jedna baš takva je Insta Grand koja se veoma lako i brzo priprema i idealna je za popodnevno uživanje. Naša preporuka je Insta Grand 3in1, karakteristične kremaste strukture, kao i 2in1, za sve one koji uživaju u bogatom kafeno-mlečnom ukusu bez šećera. Insta Grand kafa dolazi u većim pakovanjima, što znači da svoje trenutke odmore možete ispuniti punom šoljom ove kremaste kafe.

4. Dobar način je da vreme sa sobom ispunite i fizičkom aktivnošću. To mogu biti jednostavne vežbe istezanja, one malo zahtevnije čija uputstva i savete možete da pronađete na Youtube-u ili se prepustite vežbama opuštanja popuj joge i meditacije. A dodatan savet jeste da se nakon ovih aktivnosti prepustite dugom i opuštajućem kupanju, koje možete obogatiti omiljenom kupkom, aromama i mehurićima.

5. Pored opuštanja, važno je da budete kreativni i aktivni. Zato posvetite određeno vreme i svom omiljenom hobiju, ili pronađite novi! To može na primer biti kuvanje, kojim ćete svakako dodatno ugoditi sebi i svojim čulima.

 

U kompaniji Glovo naš glavni prioritet tokom ove epidemije uvek su bezbednost, zdravlje i dobrobit naših zaposlenih, korisnika, kurira i partnera.

Vlada Srbije pokrenula je vanredne mere ograničenja kretanja i zatvaranje granica radi daljeg sprečavanja širenja Covid-19 (koronavirus).

Opseg ove epidemije i dugoročan uticaj još uvek nisu poznati, a važno je slediti savete i smernice Svetske zdravstvene organizacije (SZO) i nadležnih tela za javno zdravlje.

Hrana, namirnice i farmaceutski proizvodi smatraju se neophodnim, te će kuhinje restorana, supermarketi i apoteke biti otvoreni tokom ovog perioda nesigurnosti. To znači da ćemo i dalje ostati aktivni - sve dok nas lokalne vlasti ne upute drugačije - nudeći podršku i usluge dostave ovih osnovnih stvari svim građanima.

Ovo je veoma težak trenutak za naše partnere, od kojih su mnogi najteže pogođeni zatvaranjem, merama socijalnog distanciranja i merama ograničenja kretanja u gradovima. Oko 90 posto naših partnera su nezavisni restorani i blisko sarađujemo sa restoranima i poslovnim udruženjima, ne samo po pitanju lanca snabdevanja, već da bismo pokušali da pomognemo industriji da se snađe u neizvesnosti oko ove pandemije. Takođe blisko sarađujemo sa kuririma kako bismo bolje razumeli njihove potrebe i nastavili poboljšavati način na koji poslujemo, jer u ovim trenucima njihova je uloga jednako važna kao i ranije.

Osim hrane, kao uslugu dostave na zahtev, možemo pružiti nabavku namirnica, kao i farmaceutske proizvode. Imamo obavezu da pokušamo da te predmete učinimo što dostupnijima, posebno za one građane kojima je pomoć najpotrebnija. Važno je da se svi okupimo i da učinimo onoliko koliko možemo da pomognemo jedni drugima.

S obzirom na brzinu kojom se koronavirus proširio, takođe smo odlučili da primenimo različite mere u cilju izbegavanja, što je više moguće, prenošenja virusa između korisnika, distributera, partnera i zaposlenih. Ove mere uključuju:

- Saradnja s lokalnim vlastima i industrijom u pronalaženju načina za održavanje sektora ugostiteljstva - Komunikacija saveta i smernica Svetske zdravstvene organizacije svim korisnicima, distributerima, partnerima i zaposlenima

- Podrška prikupljanju i isporuci osnovnih životnih stvari, poput lekova i farmaceutskih proizvoda ili hrane i namirnica, posebno među korisnicima koji pripadaju rizičnim grupama, kao što su stariji ljudi, ili organizacijama kao što su starački domovi itd.

Pored toga, kompanija razmatra i druge konkretne mere za korisnike, distributere, kurire i partnere

Korisnici i distributeri:

- Dostava bez potpisa koja znači da kupci više neće morati da potpisuju narudžbine po isporuci

- Isporuke „bez kontakta“ omogućavaju kupcima da zahtevaju da se narudžbine ostave/spuste na određenom mestu po njihovom izboru

- Preporučuje se digitalno plaćanje u svrhu ograničavanja direktnog kontakta između kupaca i kurira

Za kurire:

- Obezbeđivanje rukavica i dezinfekcionih sredstava kuririma

- Kanal komunikacije koji se prati 24/7 za pitanja koja se odnose na Covid-19

Partneri i zaposleni:

- Preporuke koje se tiču dezinfekcije kesa za dostavu, postupaka za rukovanje i postavljanje porudžbina na predviđene površine.

- Nove informacije o higijeni koje se šalju zaposlenima, kuririma, partnerima i tiču se najboljih praksi i najnovijih informacija koje daje SZO.

- Obustava putovanja zaposlenih i svih događaja. Uspostavili smo rad na daljinu za sve zaposlene, sa posebnom pažnjom za ranjivim grupama (trudnice, one s trudnim partnerkama, osobe zadužene za grupe ljudi pod posebnim rizikom, zaposlene koji su nedavno putovali u pogođeno područje, itd.)

 

Kompanija Bambi, lider na konditorskom tržištu, rešila je da obraduje sve ljubitelje Plazme novim ukusima u svom portfoliju. Nakon Plazma Kocke koja je naišla na jako pozitivne reakcije kod potrošača, sada je predstavljen novi proizvod. Kako bi potrošačima ulepšali početak proleća, lansiran je potpuno novi proizvod – Plazma Stiksi.

Tvoja omiljena Plazma u skroz novom, tankom obliku sa dodatnim posipom od lešnika ili Plazme, prelivena sa čak 65% najfinije mlečne čokolade u nekoliko bogatih zalogaja upotpuniće Vaše trenutke uživanja. Neodoljiva kombinacija Plazme i mlečne čokolade sa hrskavim komadićima predstavlja Plazma Stikse, a za ljubitelje lešnika tu su i Plazma Stiksi lešnik. Ne sumnjamo da će zavodljiva kombinacija dva nova ukusa biti izbor svih ljubitelja slatkiša

U lepom i prepoznatljivom pakovanju, idealne su za konzumaciju kada ste u pokretu, ili posluženje uz kafu kad vam prijatelji dođu u goste. Ovim slatkišima možete obradovati one koje volite i podeliti sa njima vaše zajedničke trenutke uživanja. Sladokusci će teško odoleti ovim novim izvanrednim ukusima i sada će imati još jedan razlog za odabir Plazma Stiksa na policama širom Srbije.

Plazma Stiksi – Nerealno čokoladni!

 

GOSPODINU S LJUBAVLJU

Ovo je pravi naslov za priču o Slobodanu Dakiću Daki, čuvenom ugostitelju iz Zemuna koji je marta 1981. godine otvorio kultni restoran Daka u mirnom kraju Zemuna, u Hercegovačkoj ulici. Time je počelo novo doba za beogradsko i srpsko ugostiteljstvo. Beograd i Zemun u to vreme bili su dosta manje varoši. Sve se znalo. Otvaranje restorana Daka već je u najavi izazvalo veliko interesovanje. Do tada privatnih restorana nije ni bilo. Postojale su kafane koje su radile u okviru fudbalskih klubova i sportskih društava. Istog dana u Beogradu se otvaraju kafane Vuk, Dušanovački cvet i Rubin na Košutnjaku. Radoznalost Beograđana bila je na vrhuncu. Ljudi su se utrkivali da što pre vide to novo čudo. Kafane Vuk, Dušanovački cvet i Rubin bile su lepo uređene, moderne i komforne, ali nisu donele nešto novo. Sve u njima bilo je isto i već viđeno, samo malo više upeglano. To je podrazumevalo isti pristup poslu i gostu kao i pre rata.

Ali restoran Daka doneo je revoluciju u ugostiteljstvo tog vremena. Slobodan Dakić nije bio čovek iz ugostiteljske branše. On je shvatio da ugostiteljstvu treba novi pristup i da je potrebno menjati stara pravila. Pravilo broj 1, u restoran može da se dođe samo sa unapred izvršenom rezervacijom. Drugo, restoran je imao pauzu od 17 do 19 sati. Da isteraš Srbina iz kafane u pet po podne, do tada je izgledalo kao nemoguća misija. Daka je u tome uspeo, ispred restorana stajao je otirač metar sa dva i tu je ostajao preko noći, nije bio vezan lancem i niko ga nije ukrao. Kaputi se nisu ostavljali preko stolice, prihvatao ih je garderober. Restoran je imao centralno grejanje i perfektnu klimatizaciju koja je bila vrlo neobična pojava tih godina. Ta klima imala je veoma brzu razmenu vazduha, a da bi se gosti još prijatnije osećali, Daka je postavio veliku rešetku na kojoj se pržila sveža kafa. Ventilator je taj predivni miris sveže pržene kafe ubacivao u restoran. To je atmosferu činilo još prijatnijom. Odlazak kod Dake podrazumevao je isti ritual kao i izlazak u pozorište. Trebalo je obezbediti rezervaciju, obući se svečano, uz neizbežnu tremu, kod žena naročito, i ono čuveno „Ne mogu opet ovo da obučem, to sam već nosila, svi će primetiti”. Toga dana obavezno se prao auto za tu priliku specijalno. Kod Dake je grunula cela Jugoslavija. Ljudi iz svih krajeva nagrnuli su u to novo čudo na Balkanu. Žene su se naročito divile uštirkanim blistavo belim stolnjacima od svilenog damasta i platnenim salvetama savijenim u obliku lepeze. U prozoru restorana bile su nonšalantno nabacane kutije svih mogućih cigareta. Gosti su te cigarete slobodno uzimali i prijavljivali konobaru na kraju večeri. Atrakcija restorana bila je i šarena turšija sastavljena od svega i svačega. Bilo je tu krastavčića, zelenog paradajza, šargarepe, nekog voća, pa čak i kisele lubenice. U velikim činijama stajalo je voće na ledu. Normativ porcija zaista je bio veliki u poređenju s tadašnjim standardima koji su iznosili 180–220 grama u društvenom sektoru. Dakine porcije bile su i posebno dekorisane, maštovito i sa ukusom. Na kraju se dobijao desert ili neko piće na račun kuće.

Bilo je to i po drugim pokazateljima prilično srećno vreme. U Beograd su došli direktori Boinga i Daglasa. JAT je kupovao nove avione. Tojota je ulazila na velika vrata s novim modelima automobila. Direktor Toyote, veliki hedonista, dolazio je kod Dake svakog dana. Jednom se požalio da mu ispod nogu smetaju pločice. Daka je za samo nekoliko dana postavio tepih, što se kaže „od zida do zida”. Izbor  čaša u restoranu bio je posebna priča. Bila je enigma odakle ih nabavlja. Poseban detalj bio je i veliki kamin s otvorenim ložištem. To je stvaralo izuzetno prijatnu atmosferu. U dvorištu te tipično vojvođanske kuće nalazio se ogroman prostor s mesarom, pušnicom, poslastičarnicom, ostavom za voće i povrće, velikim brojem rashladnih uređaja.

U taj hram ugostiteljstva i hedonizma, ja hrabro dolazim s kumom Zoranom Mirovićem 1982. godine. Uredno smo rezervisali sto i u petnaest do sedam banuli na vrata po bontonu, petnaest minuta ranije. Na vratima nas je sačekao uparađeni konobar. Ljubazno nas je pozdravio dok smo hteli da šmugnemo pored njega usput mu govoreći ime na koje je izvršena rezervacija, ali nije se ni on dao. „U redu”, rekao je, „rezervacija postoji, ali bih vas zamolio da malo prošetate. Sto vas čeka u 19 sati.” Kum Zoran i ja odstupismo rezignirano govoreći: „Zar iz kafane da nas neko vrati?!” To nam se nikad nije dogodilo. Malo smo duvali, ali smo ipak rešili da tih 15 minuta izgluvarimo po Zemunu. Prođe nekako i to vreme. Opet smo na vratima. Konobar još ljubazniji, samo cvrkuće, priča nešto o vremenu i vrućini koja se očekuje. Pokazuje nam naš sto, a ono lepota jedna! Fini tanjiri, prelepe čaše, uštirkane salvete. Raspoloženje se popravlja. Konobar nudi vina. Valjda sve što se proizvodi u Jugoslaviji postoji u vinskoj karti. Biramo mostarsku žilavku, jako i oporo belo vino. Stiže i kisela voda. Red je došao na hranu. Uzimamo mešani roštilj, koji se vrlo brzo našao pred nama. Kako ono kažu, i miris i ukus, savršenstvo. Jedva stižemo i da probamo šarenu salatu koja izgleda kao raskošni buket. U 20 sati ulazi gazda Daka. Pozdravlja goste blagim naklonom dok na sebi nosi lepo skrojeno odelo, tamno, na dva reda. Odlazi pravo za šank i počinje da zagleda čaše prema svetlu. A one ispolirane na visoki sjaj. Zna on to, ali i nama skreće pažnju da se i mi u to uverimo. Tek pristižu novi gosti. Gospoda doterana, dame u večernjim toaletama kao da dolaze na „Travijatu”. Praznik za svakog ugostitelja, služiti fini svet. Skupih hrabrost, pa priđoh šanku. „Gospodine Daka, ja sam Jovan Mrđenović, znate, i ja se spremam da otvorim nešto pa bih da vas pitam...” „Batice”, oslovi me on, „ja sam sad na radnom mestu i nisam u prilici da razgovaram sa tobom, nego ako imaš neko pitanje, dođi sutra u 15 sati, biću slobodan, ponesi olovku i papir, pa pitaj i zapisuj.” Opet sam bio razočaran, pa zar on tako sa mnom, a hteo sam samo nešto da pitam. Moj kum ljut kao puška. Raspoloženje nam ne popravlja ni odličan desert koji smo dobili na račun kuće. Odmah posle izlaska Zoran besno procedi kroz zube: „Ne misliš valjda stvarno sutra da dođeš?” „Mislim”, odgovorio sam. „Doći ćemo zajedno.” I dođosmo. Daka nas dočekuje kao rod rođeni. Vodi nas na sprat u kancelariju, veliku i lepo osvetljenu prostoriju, vrlo lepo nameštenu. Nasmejan, nudi piće. Odjednom drugi čovek. „Batice”, reče on, „sad pitaj sve što te interesuje, vremena imamo koliko treba. A ja sam pitao od Kulina bana pa naovamo, sve što mi je padalo na pamet. Dok sam ja pitao, kum Zoran je zapisivao. Pitao sam i ono što sam već znao, tek da proverim sebe. U tom trenutku stiglo je i meze. Njegove pouke bile su prave, prijateljske, gotovo roditeljske. Dao mi je kontakte, brojeve telefona, recepte, informacije, sve što sam poželeo.

Pitao je i on mene sve i svašta, između ostalog i na koje goste računam. „Kako na koje?”, uzvratio sam pitanjem. „Imam toliko prijatelja.” „Batice, prijatelje ne računaj u goste. Njih ćeš pozvati na otvaranje kao i na svaku proslavu. Prijatelji nisu baš pouzdani gosti. Oni imaju već svoje kafane. Njih tek treba pridobiti. Videćeš već.” Naravno, bio je u pravu. Razgovarali smo duže od dva sata. Izašli smo od njega raspamećeni i ubeđeni da sad znamo sve. Već do kola obećao sam da ću pomoći svakom ukoliko mi se ukaže prilika. Toga se držim do danas. Slobodan Dakić je stariji od mene svega jedanaest dana. Valjda je to presudilo što sam u životu ja učio od njega, a ne on od mene. Sve što mi je savetovao da uradim ja sam prihvatao, ono što nisam, koštalo me je kajanja.

Opijeni vinom i lepom pričom, vozili smo se zemunskim ulicama, ushićeni i srećni zbog uspešno obavljenog posla. Postao sam i ja, u nastavku priče, kako kažu, pristojan ugostitelj. Daka je i dalje pomagao svima. Svako od nas je ponešto štrpnuo od njega. Neko jelovnik, neko neku ideju, neko recept, neko radno vreme, neko personal... Ukratko, bio je koristan svima. Imao je Daka svoje rituale. Svaki dan je silazio do pijace, obilazio par dragih kolega i s njima pio po čašu vina, pitao za zdravlje i u 15 sati odlazio na ručak. Na stolu ga je čekala vruća supa i sve ostalo što sleduje. Zatvorio je restoran 2008. godine. Pitao sam ga zašto. „Batice, nije u redu da ugostitelj pripada nekoj drugoj generaciji u odnosu na svoje goste”, odgovorio je.    

Vreme prolazi, polako sve odlazi u zaborav. Daku sretnem s vremena na vreme. On i dalje živi svoj život po svojim pravilima, čuvajući lično dostojanstvo, kao i dostojanstvo ugostiteljske profesije. Mobilni telefon i dalje nema, ali svako zna gde će ga naći ukoliko poželi da ga sretne. Ako legende postoje, Daka je sigurno jedna od njih.

 

Grand kafa lansirala je Insta Grand, novi brend u kategoriji instant kafe. Za sve one koji biraju punu šolju potpunog užitka, Insta Grand dolazi u 11 različitih varijanti koje karakteriše pun kafeni ukus i kremasta tekstura, a sigurni smo da ćete među njima pronaći svoj omiljeni. Za početak probajte svaki od njih i prepustite se osećaju užitka koji je sada svima lako dostupan, a krije se u šolji Insta Grand kafe.

Insta Grand dolazi u većim pakovanjima i posebno je osmišljen za popodnevni predah. Idealan odnos sastojaka pruža pravi kafeni užitak i savršen je za one koji žele da se prepuste svom omiljenom napitku. Veće kesice sa većom količinom mešavine donose i veće uživanje u punoj šolji kafe savršenih aroma. Insta Grand 3in1 i 2in1 kojima dominira kafeno-mlečni ukus, neodvojivi su deo svakog druženja. Insta Grand Cappuccina i kafe sa ukusima svojom savršenom kombinacijom kremaste strukture i aromatičnih ukusa otvaraju priliku za idealno popodnevno uživanje.

Uz Insta Grand pozitivno raspoloženje je zagarantovano, a raznovrsne arome dodatno će zasladiti trenutke odmora i oboriti s nogu čak i iskusne sladokusce istančanog nepca.

Pronađi svoj omiljeni Insta Grand ukus i #samouživaj!

 

Kompanija Coca-Cola HBC Srbija u okviru Međunarodnog sajma turizma  organizuje stručne panele i diskusije u cilju daljeg jačanja ugostiteljske ponude

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i širom Srbije i koji su izazovi sa kojima se susreću hotelijeri u našoj zemlji – samo su neke od tema stručnih panela koji se održavaju u okviru  42. Međunarodnog Sajma turizma. Tokom četiri sajamska dana, vrhunski stručnjaci, vlasnici i menadžeri ugostiteljskih objekata će, zahvaljujući kompaniji Coca- Cola HBC Srbija koja organizuje skupove, biti u prilici da iznesu mišljenja o svim važnim stavkama potrebnim za brži razvoj ugostiteljstva.

Pažnja će, kroz diskusije, biti usmerena i na važnost edukacije i potrebe za kvalifikovanim i stručnim kadrom. Kroz razmenu ideja među stručnjacima, Coca - Cola HBC Srbija, vidi najveći stimulans za razvoj HoReCa sektora i doprinos unapređenju ugostiteljske ponude, te i hotelijerstva. Kompanija je prvi put sponzor najveće i najznačajnije turističke manifestaciji u zemlji i jugoistočnoj Evropi, a ljubiteljima turizma i ugostiteljstva predstaviće se i velikim brojem brendova koje proizvodi i distribuira.

“Podrška koju smo ove godine pružili Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu došla je potpuno prirodno. Kao što naša kompanija širokom ponudom svojih proizvoda za svako doba dana i priliku, zadovoljava sve ukuse potrošača i stilove života, tako želimo da podržimo turističku granu naše zemlje da pokaže svoj puni potencijal i širok spektar mogućnosti. Kako bismo bili najbolji, trudimo se da pratimo svetske trendove i uvodimo inovacije u svoju ponudu. To je ono što želimo da poručimo i na ovoj sjajnoj manifestaciji - treba biti autentičan, ali i istovremeno pratiti trendove, treba raditi na sebi, razmenjivati iskustva i neprestano učiti od najboljih. Upravo zato smo zahvalni svim partnerima iz HoReCa sektora koji su pružili podršku ovoj razmeni znanja i iskustva“, poručio je Darko Mladenović, predstavnik kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

U panelima učestvuju predstavnici popularnih beogradskih ugostiteljskih objekata poput „Druga Piazza“, „Bela reka“, „Sasha bar“, „Tranzit bar“, „Kasina“, „Gajba”, “Bistro Mali pijac“ kao i predstavnici nekih od najvećih hotela u Srbiji, kao što su Hyatt,  Crowne Plaza, Hilton i mnogi drugi. Tokom četiri sajamska dana, Coca-Cola HBC Srbija organizuje degustaciju vrhunskih alkoholnih pića poput  Zlatne rakije, Bulldog džina, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih barmeni na licu mesta prave koktele, prateći svetske mixology trendove.

 

 

 

 

Jutro je najužurbaniji deo dana, a svima nam je neophodna energija za početak istog. Potrebno nam je da se odmah razbudimo, što pre rasanimo i podignemo nivo koncentracije za dan pred nama.

Kako bismo se efikasno razbudili i započeli dan na pravi način, tu je Grand Black’n’Easy. Zbog svoje brze i lake pripreme pravi je izbor onih koji su se odricali prve jutarnje, turske kafe usled velikog broja obaveza na početku dana. Baš zbog tih brojnih aktivnosti posebno je zgodno imati kod kuće veća pakovanja, jer su nam u svakom trenutku pri ruci, kad god je potrebno da se „razbudimo“.

Da ova prava turska kafa zaista budi za minut, dokazuje i Đura. Razbuđivanje nakon samo jedne šoljice Black'n'Easy kafe je takvo, da on sa lakoćom otpleše tri koraka levo, dva koraka desno, uz okret, odnosno taj lagani „Đurin ples“.

„Moj dan prepun je snimanja, proba, nastupa, kastinga i brojnih putovanja. Toliki je broj obaveza koje me očekuju svakog dana, pa od ranog jutra pokušavam da dan startujem na najbolji način. Osim vežbi i meditacije koje izvodim ujutru, glavna pokretačka energija mi je i šolja Grand Black'n'Easy kafe bez koje ne mogu da zamislim početak dana. Najviše mi znači to što je pripremim bukvalno za minut, i tako uštedim vreme za mnoge druge jutarnje aktivnosti“, kaže Branko Đurić Đura.

Uz Grand Black’n’Easy, više nemamo izgovor da ne uživamo u prvoj jutarnjoj kafi kod kuće. Ova prava turska kafa razbudiće nas za minut: potrebno je samo da ugrejemo vodu u ketleru, sadržaj kesice prelijemo vrelom vodom i prepustimo se punom ukusu turske kafe.

Novi spot u kome Đura izvodi svoj jutarnji ples se nalazi u etru, pa ukoliko niste imali priliku da ga pogledate, trk na link!

 

 

True Story, brend koji domaćem tržištu nudi zdravije grickalice koje se mogu konzumirati bez griže savesti u odnosu na standardnu ponudu, predstavio se medijima uz takmičenje u kuvanju i degustaciju. True Story potrošačima nudi sušene čipseve od voća i povrća, paradajz u ulju, te instant potaže od povrća.

Gosti su tokom događaja imali priliku da saznaju da se True Story razlikuje od drugih proizvoda na tržištu po načinu proizvodnje, kao i nutritivnim svojstvima. Zabavni program vodila je poznata pevačica Ida Prester, a okupljeni gosti imali su prilike da se sami uvere u ukus proizvoda, kao i mogućnost upotrebe True Story čipseva i potaža za dalju pripremu zdravijih obroka.

„True Story je nastao sa idejom jednostavnosti o zdravoj i ukusnoj hrani, koja će uvek biti pravi izbor“, navode u True Story timu i dodaju : „Naša misija je da inovativnim tehnologijama uz pomoć prirode, omogućimo stvaranje ukusnih i stvarno zdravih proizvoda od suvog voća i povrća“.

True Story proizvodi su prirodni, bezbedni i bez dodataka šećera i aditiva. Čipsevi i potaži nastaju korišćenjem napredne tehnike sušenja, gde se dehidracijom (oduzimanjem vlage) namirnica, potpuno i trajno zaustavlja aktivnost mikroorganizama tj. dugoročno se stabilizuje biološka sadržina hrane. S druge strane, proces sušenja omogućava da sve hranljive materije i dalje budu sačuvane. Posebno se izdvaja True Story čips od sušenog krompira koji se suši na 60 stepeni, sadrži 95.5 odsto krompira, 0.75 odsto maslinovog ulja od komine masline i rafinisanog suncokretovog ulja i tri odsto morske soli.. 20 grama sušenog čipsa ekvivalentno je sa 120 grama nesušenog krompira.

Ostatak portfolia i sve informacije o proizvodima možete pogledati na https://true-story.co/.

 

 

Dan zaljubljenih se bliži, što znači da je vreme da počnete da razmišljate o tome kako da obradujete svoju drugu polovinu. Verujemo da su vam uvek dobrodošli saveti i ideje za poklone. Uvek se možete odlučiti za kutiju slatkiša i čokoladu, buket ruža, parfem, kozmetiku ili romantičnu večeru, ali naš savet je da poklonite nešto što ćete oboje pamtiti – iskustvo! Iskustva i doživljaji sami po sebi nose veliku vrednost, to su trenuci koje delimo sa voljenima, a za razliku od materijalnih stvari, lepe uspomene ostaju sa nama mnogo duže.  Zato, u zavisnosti od toga u čemu vi i vaš partner najviše uživate, provedite kvalitetno zajedničko vreme i priredite voljenoj osobi užitak za pamćenje.

Zabavite se!

Ukoliko vaš partner voli zabavu i izazove, možete se odlučiti za kraće vikend putovanje, odlazak na hiking turu ili ukoliko znate da posebno voli koncerte i nastupe, idealan poklon može da bude i ulaznica za svirku omiljenog benda, ili karte za pozorište. Ukoliko ste gurmani i uživate u čarima kulinarstva, uvek se možete odlučiti za radionicu kuvanja.

Opustite se!

Ako vam je oboma potreban odmor, onda je odlazak u spa centar pravi izbor. Spa dani u paru su najbolja prilika da se opustite i uklonite stres. Takođe, odlazak u lokalnu vinariju i degustacija vina je odlična opcija za zajedničko opuštanje, ili se jednostavno možete odlučiti za bindžovanje omiljene serije uz romantičnu večeru kod kuće.

Poklonite užitak!

Da li ste u  potrazi za nečim što će posebno obradovati ljubitelje kafe? Onda je za vas savršeno rešenje pakovanje Barcaffè Perfetto kapsula, koje će vašoj voljenoj osobi omogućiti da svakog dana uživa u šoljici savršenog espresa. Espresso, Cappuccino, Caffè latte ili Irish Cream, mogu se pripremati na svim Nescafe Dolce Gusto kompatibilnim aparatima i namenjeni su onima koji ne mogu da zamisle dan bez omiljenog napitka.

Pravim poznavaocima kafe možete pokloniti i elegantna pakovanja Barcaffe Perfetto kapsula kompatibilnih sa Nespresso aparatima – Barcaffè Perfetto Espresso, Single Origin Ethiopia ili Brazil kriju neobične i bogate arome za uživanje u svakom novom danu. Espreso blendovi koji bude maštu i trenutke opuštanja pretvaraju u poseban doživljaj, omogućavaju vam da u svom domu uživate u kafi poput one koju vam pripremaju iskusni baristi.  Barcaffè je kombinaciju svog dugogodišnjeg iskustva i istinske ljubavi prema kafi pretočio u idealno zavodljivu ravnotežu ukusa u svakom jednostavnom, a istovremeno ekspertski napravljenom espresu, a ukoliko Perfetto kapsule poručite putem sajta očekuju vas pokloni iz Perfetto kolekcije - šoljica za poneti, set za dekorisanje kafe i kutija za kapsule.

 

Iako su praznici uveliko prošli, zimska čarolija ipak ne napušta domove. Vreme provedeno u toplom domu je čarobnije od svakog drugog trenutka. Dan je i dalje kratak, hladan i često sumoran, pa jedino što preostaje jeste da nakon radnog dana sa porodicom i prijateljima organizujete druženje. A druženje samo može da bude ugodnije ukoliko se „začini“ savršenom šoljicom Barcaffe Perfetto espressa, precizno nijansiranog balansa između snažnog ukusa i nežne arome.

Pozovite prijatelje, organizujte Perfetto dan i obradujte ih kafom pripremljenom iz Barcaffè Perfetto kapsula.

Barcaffè Perfetto pruža vam mogućnost da u svom domu uživate u divnom ukusu kafe, a priprema se lako i brzo i na Nescafe Dolce Gusto i Nespresso kompatibilnim aparatima. Upravo je ovo odličan razlog da ne napuštate topli dom, i sa najdražim ljudima uživate u kombinaciji dugogodišnjeg iskustva i istinske posvećenosti kafi.

Kako bi zadovoljili različite ukuse svojih priljatelja, možete se odlučiti za Barcaffè Perfetto Espresso – mali espreso s puno arome, Cappuccino – kremasto zadovoljstvo i punoća ukusa stvorena za uživanje u svakom danu, Caffè Latte – pravi spoj ukusa uz dašak nostalgije i Macchiato Irish Cream – napitak sa aromom Irske kafe, kremaste strukture i bogate pene, a koji se mogu pripremati na svim Dolce Gusto kompatibilnim aparatima. Za Nespresso aparate dostupan je Perfetto Espresso – u kojem su isprepleteni ukusi slatkastih medenih nota i čokolade, sa prijatno zaokruženom cvetnom aromom. Tu je i Single Origin Ethiopia – karakterističan po mirisu cvetova pomorandže i jasmina, kao i Perfetto Single Origin Brazil – ukus u kom prevladava aroma čokolade i prepečenih orašastih plodova.

Svaku od Perfetto kapsula možete poručiti putem sajta, gde vas očekuju pokloni iz Perfetto kolekcije - šoljica za poneti, set za dekorisanje kafe, originalne kašičice i kutija za kapsule. Ispijanjem gutljaja kafe pripremljene iz Barcaffè Perfetto kapsula, poželećete da se Perfetto dan nikada ne završi i zasigurno će vas motivisati da ovakvo uživanje sa prijateljima ponovite što je pre moguće.

 

China Wine

Najveće i najprestižnije takmičenje vina i alkoholnih pića u Kini koje ocenjuje 100 sudija ,,China Wine & Spirits Awards Best Value 2020 ” ovenčalo je ,,Terrasse à L’Ombre” iz 2018. godine dvostrukom zlatnom medaljom. Francuska vinarija „Château de Gourdon“ na tržište Srbije plasirala je ekskluzivna premium vina tokom 2019. godine, a Terrasse à L’Ombre biće dostupno na srpskom tržištu početkom februara meseca 2020. godine. Ovo vino potiče sa mikrolokacije i proizvodi se u organičenim količinama. Ekspresija podneblja nalazi se u svakoj čaši, a dokaz za to je druga nagrada koju je osvojila ova vinarija na svetskim takmičenjima.

Dvostruka zlatna medalja za Tikvešovo vino Terrasse a L’Ombre

Vino ,,Terrasse à L’Ombre“ iz vinarije ,,Château de Gourdon” koja se nalazi na jugu doline reke Rone deo je portofilija vinarije,,Tikveš“ od novembra 2018. godine.

Ovo vino je simbioza Širaza (65%) i Grenache Noir (35%). Jedinstvenost vina čine izražene arome šumskog voća, slatkih orijentalnih začina i aromatičnog bilja sa elegantnim dugim finišom. Francuska vinarija „Château de Gourdon“ plasirala je vrhunska premium vina koja imaju jedinstven karakter, izvanredan kvalitet i osvajaju publiku širom sveta. Vino „Terrasse à L'Ombre 2018“ je šesto vrhunsko vino iz portfolija vinarije ,,Château de Gourdon” visokog kvaliteta.

Bronzana medalj za Vranec Special Selection iz Tikveša

Na istom takmičenju, bronzanom medaljom sudije su nagradile ,,Vranec Special Selection“ iz 2016. godine koje odlikuje kompleksnost aroma bobičastog voća i začina. Nadaleko poznata sorta ,,Vranac" je identitet celog regiona, a njegova unikatnost kao autohtone sorte prepoznata je i od strane sudija i nagrađena.

Ovaj izuzetan uspeh našem regionu otvara vrata na tržište Kine i potvrđuje vrhunski kvalitet. Na ovom prestižnom takmičenju su uvoznici, distributeri, trgovci i somelijeri vina i alkoholnih pića iz celog sveta.

 

Barcaffè je tokom decenijske potrage za savršenom šoljicom espresa i precizno nijansiranim balansom snažnog ukusa i nežne arome, kreirao Barcaffè Perfetto kapsule vrhunskog kvaliteta. 

 

Tokom praznične sezone svi osećamo pritisak zbog te jedne noći, Novogodišnje noći – želimo da na vreme završimo sve obaveze na poslu i ispoštujemo rokove, da priredimo pravo iznenađenje najmilijima, pa se trudimo da im odaberemo najbolji poklon, obilazeći sve prodavnice po gradu, biramo novu garderobu i savršenu odevnu kombinaciju za doček

 

Bez obzira na to da li vas je uhvatila novogodišnja euforija, pa danima jurite gradom u potrazi za raznim poklonima, ili ste fokusirani samo na jedan (koji zato mora biti savršen) – potraga za idealnim darom nikada nije bila laka

 

Nakon velikog uspeha koji je Drive Cafe kampanja imala zahvaljujući jedinstvenom ručnom mlinu postavljenom u centru Beograda, kompanija NIS nastavlja da nagrađuje ljubitelje Drive cafe kafe. 

 

Finalno takmičenje Barcaffé Barista Cup završeno je 19. septembra u Ljubljani u Barcaffè Barista Trening centru, a prestižnu nagradu osvojio je Sanin Kandić.

 

Zlatna medalja za crveno vino „Vase de Pierre 2017" na prestižnom takmičenju vina „MUNDUS VINI“ u Nemačkoj

 

Uspešno završen prvi Belgrade Waterfront good food & wine festival

 

Čak devet vina brend platforme ,,Tikveš” ,,Tikveš Châteaux & Domaines” dobila su visoke ocene od poznatog vinskog kritičara Jeb Dunnuck koji je deo  tima ,,Wine Advocate” čuvenog vinskog eksperta Roberta Parkera.

 

Mattoni 1873 i PepsiCo završili zajedničku akviziciju kompanije Knjaz Miloš, srpskog proizvođača mineralne vode i bezalkoholnih pića